اخبار
چهارشنبه، 30 اردیبهشت 1394

پرنده عمود پرواز، جایزه پنج میلیونی ایده بازار امیرکبیر را ربود

سومین ایده بازار دانشگاه صنعتی امیرکبیر با معرفی برگزیدگان این دوره به کار خود پایان داد

به گزارش ایسنا، دکتر مالک نادری، مدیر کل انجمن های علمی و المپیادها ی دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: در سومین ایده بازار دانشگاه صنعتی امیرکبیر امسال هیچ یک از اختراعات ارائه شده شرایط دریافت رتبه نخست این رویداد ملی را نداشتند.

وی اضافه کرد: رتبه دوم این رویداد را طرح پرنده بدون سرنشین عمود پرواز دریافت کرد که مبلغ پنج میلیون تومان هدیه نقدی به این اختراع اهدا شد.

نادری خاطرنشان کرد: رتبه سوم این دوره از ایده بازار دانشگاه صنعتی امیرکبیر را اختراعات نگاشت فعالیت های مغزی با رزولوشین کنتراست بالا با استفاده از ام آر آی و همزن برقی برای مصارف خانگی کسب کردند که به این اختراعات نیز سه میلیون تومان جایزه نقدی اختصاص داده شد.

وی تصریح کرد: طبق روال دوره های گذشته نیز دانشگاه صنعتی امیرکبیر از برگزیدگان این رویداد ملی حمایت پنج میلیون تومانی انجام می دهد تا صاحبان این اختراع ها بتوانند شرایط توسعه کار اختراع خود را فراهم کنند.

مدیر کل انجمن های علمی و المپیادها ی دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر با بیان اینکه سطح اختراعات شرکت کننده در سومین رویداد ایده بازار دانشگاه صنعتی امیرکبیر نسبت به دوره های گذشته بسیار بالا بود، گفت: برگزیدگان این رویداد شرایط ورود به بازار دارایی فکری فرا بورس را دریاف می کنند.


خبرگزاری ایسنا

اخبار عمومي

اخبار آزمون

تازه‌هاي نشر

ليست کتاب هاي مبتکران