اخبار
دوشنبه، 11 خرداد 1394

20 هزار پایگاه اوقات فراغت برای ایام تابستان دانش آموزان

مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش گفت : امسال قصد داریم 20 هزار پایگاه اوقات فراغت در کل کشور داشته باشیم و شعار ما ˝هر دانش آموز یک مهارت˝ در طول تابستان است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش به نقل از معاونت پرورشی و فرهنگی مهدی علی اکبر زاده اظهار داشت: ستاد کیفیت بخشی به اوقات فراغت دانش آموزان حدود یک ماه پیش در وزارت آموزش و پرورش برگزار شد و برنامه ریزی های لازم را در این خصوص انجام دادیم .
وی افزود: به استان ها نیز پیشنهاد شد که در اولین شورای هماهنگی آموزش و پرورش استان که با حضور استاندار تشکیل می شود دستور کار را اوقات فراغت قرار دهند  و این اتفاق در بسایری از استان ها انجام شد و گزارش آنها نیز به دست ما رسید .
مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش و پرورش گفت: برنامه ریزی ما بر این است که مانند سال گذشته حدود 20 هزار پایگاه اوقات فراغت در کل کشور  در کانون ها ،مدارس،اردوگاه ها، پژوهشسرا ها و برخی دیگر از فضا هایی که توسط دیگر ارگان ها در اختیار آموزش و پرورش قرار داده جز پایگاه های اوقات فراغت محسوب می شود .
وی خاطر نشان کرد: شعار ما برای اوقات فراغت امسال نیز "هر دانش آموز یک مهارت " در طول تابستان است  و  پیشنهاد دادیم طرح "مزرعه من" دوباره از سوی استان ها اهمیت داده شود  و فضاهایی که می توانند در اختیار دانش آموزان برای کشت و زرع قرار دهند .
علی اکبر زاده یاد آورشد : همچنین مربیانی که از سوی دیگر ارگان ها می تواند در اختیار آموزش و پرورش قرار گیرد نیز معرفی خواهند شد و فضا های اوقات فراغت در ایام ماه مبارک رمضان نیز فعالیت دارند .
 وی ادامه داد: خردادماه زمان خوبی است تا دانش آموزان برای ثبت نام به پایگاه های اوقات فراغت مراجعه کنند و رشته های مورد نظرشان را انتخاب کنند .
آموزش و پرورش

اخبار عمومي

اخبار آزمون

تازه‌هاي نشر

ليست کتاب هاي مبتکران