اخبار
پنجشنبه، 21 خرداد 1394

راه اندازی پورتال جدید معاونت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد از راه اندازی پورتال جدید معاونت سنجش و پذیرش خبرداد.

به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، دکتر علوی فاضل با اعلام این خبر گفت: پورتال جدید معاونت سنجش و پذیرش به آدرس اینترنتی sanjesh.iau.ac.ir راه اندازی شده لذا داوطلبان کلیه مقاطع می توانند جهت هرگونه ارتباط با این مجموعه از طریق این سامانه اقدام کنند.

معاون سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد در ادامه افزود: این پورتال جدید روال دسترسی را دچار تغییر و تحول کرده، بطوریکه هر داوطلب می تواند با کمترین وقت و بدون سردرگمی به نیازهای خود اعم از ثبت نام، آگاهی از آخرین اخبار آزمونی، اعلام نتایج و غیره پاسخ دهد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: امروزه پورتال های پیشرفته به معنای احترام و تکریم ارباب رجوع محسوب می شوند. لذا راه اندازی پورتال جدید معاونت با توجه به مراجعه انبوه داوطلبان در کلیه مقاطع تحصیلی در همین راستا یعنی توجه و احترام به داوطلبان طراحی مجدد شده است.

وی در ادامه افزود: درگذشته این معاونت از سایت های مختلف استفاده می کرد که هم اکنون همه آنها در یک قالب یکپارچه سازی شده و باعث ایجاد نظم در دسترسی، سرعت و برطرف کردن نیازهای داوطلبان به تفکیک در بخشهای مختلف شده است.

به گزارش روابط عمومی معاونت سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد، علوی فاضل در پایان گفت: در حال حاضر کلیه سامانه های قبلی معاونت سنجش و پذیرش نیز همچنان فعال است و داوطلبان می توانند چه از طریق پورتال جدید و چه از طریق سامانه های قبلی با این مجموعه ارتباط برقرار کنند.

اخبار عمومي

اخبار آزمون

تازه‌هاي نشر

ليست کتاب هاي مبتکران