اخبار
یکشنبه، 21 تیر 1394

زمان برگزاری آزمون کاردانی به کارشناسی نا‌پیوسته اعلام شد

کارت ورود به جلسه به همره برگ راهنمای مربوط از روز ۱۳مردادماه بر روی سایت سازمان‌ سنجش قرار می‌گیرد

به گزارش سرمد: مشاور عالی سازمان سنجش گفت: آزمون کاردانی به کارشناسی نا‌پیوسته سال ۹۴، ۱۶مرداد ماه برگزار خواهد‌شد و کارت ورود به جلسه این آزمون از ۱۳مرداد ماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد.

مشاور عالی سازمان سنجش اظهار داشت: ثبت نام در آزمون کاردانی به کارشناسی نا‌پیوسته سال ۹۴، ۳ خرداد ماه آغاز شد و در روز ۱۶خرداد ماه پایان پذیرفت.وی افزود: در این آزمون ۱۳۴هزار و ۶۶۶داوطلب ثبت‌نام کردند که از این تعداد ۵۷هزار و ۳۴نفر زن و ۷۷هزار و ۶۳۲نفر مرد می‌باشند. این آزمون برای پذیرش در ۶۹کد رشته امتحانی برگزار خواهد‌شد.

توکلی در ادامه گفت: آزمون کاردانی به کارشناسی نا‌پیوسته سال ۹۴در بعد از ظهر جمعه ۱۶ مرداد ماه در حوزه‌های امتحانی مربوط برگزار خواهد‌ شد و کارت ورود به جلسه به همره برگ راهنمای مربوط از روز ۱۳مردادماه بر روی سایت سازمان‌ سنجش قرار می‌گیرد.

وی در پایان گفت: ظرفیت پذیرش دانشجو در این آزمون ۲۱۱هزار و ۷۵۳نفر می‌باشد که برای ۲۵ کد رشته امتحانی که پذیرش آنها با آزمون است. ۱۴۸هزار و ۵۵۳نفر ظرفیت و برای ۴۴کد رشته امتحانی که پذیرش آنها بر اساس سوابق تحصیلی است ۶۳هزار و ۲۰۰نفر خواهد بود.
خبرگزاری نیوز

اخبار عمومي

اخبار آزمون

تازه‌هاي نشر

ليست کتاب هاي مبتکران