اخبار
چهارشنبه، 24 تیر 1394

طرح ملی یکپارچه‌سازی حساب پشتیبان مدارس کلید خورد

آئین افتتاحیه اجرای آزمایشی طرح ملی یکپارچه سازی حساب پشتیبان مدارس با حضور مشاور معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش ونماینده بانک ملی در مدرسه ابتدایی بهشت آموزش وپرورش ناحیه2شهر ری برگزار شد.

به گزارش سرویس «آموزش و پرورش» ایسنا، منصور مجاوری در آئین افتتاحیه اجرای آزمایشی طرح ملی یکپارچه سازی حساب پشتیبان مدارس در ارتباط با طرح مذکور گفت: این طرح با همکاری بانک ملی ایران وبا ایجاد حساب جاری وکوتاه مدت در105 هزار مدرسه کشور به منظور ساماندهی ومدیریت منابع مالی انجام می شود.

وی در تشریح اهداف اجرای این طرح اظهار کرد: نظارت کامل وزارتخانه بر عملکرد دریافت وجوه و کمکهای مردمی و مشارکتهای غیر دولتی در مدارس وتوسعه مشارکتهای غیر دولتی و توسعه مشارکت اولیاء در بهبود کیفیت مدارس از مهمترین اهدافی است که در اجرای طرح دنبال می‌شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از مرکز اطلاع رسانی وروابط عمومی وزارت آموزش وپرورش، مشاور معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش وپرورش افزود: در این طرح به مانده حساب کوتاه مدت مدارس سود تعلق می گیرد واز طریق این حساب تمام سرفصل‌های اعتباری از طریق کنترل های درونی وبیرونی قابل پیگیری است.

شایان ذکر است؛ طرح ملی یکپارچه سازی حساب پشتیبان مدارس تا اواسط مردادماه سال جاری در تمامی مدارس کشور اجرایی می شود.


خبرگزاری ایسنا

اخبار عمومي

اخبار آزمون

تازه‌هاي نشر

ليست کتاب هاي مبتکران