اخبار
چهارشنبه، 31 تیر 1394
نایب قهرمانی تیم ربات‌های انسان‌نمای دانشگاه امیرکبیر در ربوکاپ 2015

نایب قهرمانی تیم ربات‌های انسان‌نمای دانشگاه امیرکبیر در ربوکاپ 2015

تیم ربات‌های انسان نمای سایز نوجوان دانشگاه صنعتی امیرکبیر در مسابقات جهانی ربوکاپ ۲۰۱۵ موفق به کسب مقام دوم رقابت‌های فنی این دوره از مسابقات شد.

به گزارش سرویس علمی ایسنا، سروش صادق نژاد، سرپرست تیم­‌های ربوکاپ دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: تیم ربات‌های انسان نمای سایز نوجوان دانشگاه صنعتی امیرکبیر موفق شد در رقابت‌­های فنی این دوره از مسابقات که با حضور تیم‌­هایی از کشورهای آمریکا، آلمان، هند، تایوان و ایران صورت گرفت، مقام دوم را کسب کند.

عضو هیات رئیسه فدراسیون جهانی ربوکاپ در لیگ ربات­‌های انسان­ نما اظهار کرد: نوزدهمین دوره مسابقات جهانی ربوکاپ ۲۰۱۵ از روز ۲۸ تیرماه با حضور بیش از ۲۰۰ تیم از دانشگاه‌ها و مدارس و آموزشگاه‌های مختلف از ۴۸ کشور دنیا آغاز به کار کرد که دانشگاه صنعتی امیرکبیر با سه تیم در لیگ ربات‌های شبیه ساز امداد و نجات، ربات‌های فوتبالیست سایز کوچک و ربات‌های انسان نما شرکت داشتند.

وی افزود: در دو روز ابتدایی این مسابقات، تیم ربات‌های انسان نمای سایز نوجوان دانشگاه صنعتی امیرکبیر موفق شد با پشت سر گذاشتن تیمی از هند و با کسب سه تساوی برابر تیم‌هایی از آلمان و ایران که سابقه قهرمانی چندین دوره این مسابقات را در کارنامه خود دارند، در جایگاه دوم گروهی این مسابقات قرار گیرد.

بر اساس این گزارش، این رقابت ها با حضور ۲۹ تیم در چین در حال برگزاری است.

خبرگزاری ایسنا

اخبار عمومي

اخبار آزمون

تازه‌هاي نشر

ليست کتاب هاي مبتکران