اخبار
پنجشنبه، 22 مرداد 1394

طرح شکوفه های قرآنی به وزارت آموزش و پرورش سپرده شد

مدیر کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش گفت: طرح شکوفه های قرآنی به وزارت آموزش و پرورش سپرده شد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش به نقل از استان خراسان رضوی، محمدرضا مسیب زاده در آیین افتتاحیه سی و سومین دوره مسابقات، عترت و نماز دانش آموز دختر سراسر کشور در اردوگاه ثامن الحجج(ع)، مسابقات کشوری را ویترین فعالیت های قرآنی عنوان کرد و گفت: مسابقات کشوری ویترین فعالیت های قرآنی هستند و لازم است که این فعالیت ها باید در سطح مدارس به صورت گسترده تری انجام شوند.

مدیر کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: وزیر آموزش و پرورش یک وزیر قرآن محور است که عقیده دارد بهترین فعالیت های فرهنگی و پرورشی در آموزش و پرورش، فعالیت های قرآن و نماز هستند.

وی بر ضرورت مشارکت سایر نهادها تاکید کرد و افزود: مشارکت پذیری سایر نهادها در اجرای فعالیت های دینی و قرآنی می تواند سبب تحقق اهداف قرآنی شود که با سازمان اوقاف و امور خیریه همکاری های فراوانی صورت گرفته است.

مسیب زاده از سپردن طرح شوفه های قرآنی به وزارت آموزش و پرورش خبر داد و یادآور شد: مسابقات زیر ۱۸ سال طرح شکوفه های قرآنی سازمان اوقاف به وزارت آموزش و پرورش سپرده شده است.

مدیر کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش خاطر نشان کرد: ۶ میلیون نفر از دانش آموزان سراسر کشور در مراحل مختلف این دوره از مسابقات شرکت کرده اند.

 منبع

اخبار عمومي

اخبار آزمون

تازه‌هاي نشر

ليست کتاب هاي مبتکران