اخبار
یکشنبه، 01 شهریور 1394
حمایت از طرح‌های پژوهشی در زمینه سلول‌های بنیادی و خون بند ناف

حمایت از طرح‌های پژوهشی در زمینه سلول‌های بنیادی و خون بند ناف

 

دبیر کمیته عملی شرکت فناوری بن یاخته‌های رویان گفت: این شرکت در آغاز ورود به دهه دوم فعالیت‌های خود، اقدام به برگزاری اولین فراخوان حمایت از طرح‌های پژوهشی کرده است.  

 

 به گزارش سرویس پژوهشی ایسنا، دکتر سید هادی موسوی با بیان این که شرکت بن یاخته‌های رویان در نظر دارد از طرح‌های پژوهشی در زمینه سلول‌های بنیادی و بانک خون بند ناف حمایت کند، گفت: مطابق با این آیین نامه، این فراخوان در سه محور سلول بنیادی خون ساز، بانک سلول بنیادی خون بندناف و بالغین و سلول درمانی با استفاده از سلول‌های بنیادی خون بندناف و بالغین خواهد بود.

وی در ادامه افزود: حمایت از طرح‌های پژوهشی شامل طرح‌های دانشجویان دوره دکتری تخصصی (Ph.D)، رزیدنتی، پسا دکتری (Postdoc) و فلوشیپی است که حداکثر یک سال از تاریخ تصویب آن‌ها در سازمان مربوطه گذشته باشد.

دبیر کمیته عملی بانک خون بندناف رویان همچنین تصریح کرد: میزان مبلغ حمایتی از طرح‌های دوره دکتری تخصصی (Ph.D) و رزیدنتی مبلغ 60 میلیون ریال و طرح‌های دوره پسادکتری (Postdoc) و فلوشیپی مبلغ 100 میلیون ریال است.

بر اساس این گزارش، مهلت ارسال طرح پژوهشی این فراخوان 10 شهریورماه امسال است. نتایج نهایی این فراخوان در هفته پژوهش در آذرماه اعلام می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.RSCT.ir و یا www.Bonyannews.ir، قسمت طرح پژوهشی مراجعه کنند.

منبع:ایسنا

 

اخبار عمومي

اخبار آزمون

تازه‌هاي نشر

ليست کتاب هاي مبتکران