اخبار
پنجشنبه، 19 شهریور 1394
برگزاری دوره‌های آموزشی سلامت محور در مدارس پایتخت

برگزاری دوره‌های آموزشی سلامت محور در مدارس پایتخت

 

 
مدیرکل اداره سلامت شهرداری تهران از برگزاری دوره‌های آموزشی سلامت محور در مدارس طی مهرماه خبر داد و گفت: قرار است تا در قالب طرح استقبال از مهر، حداقل 2 دوره از آموزش‌های مربوط به مهارت‌های زندگی با رویکرد سلامت در مدارس پایتخت ارائه شود.
 
به گزارش سرویس «شهری» ایسنا، سمانه زمانی ضمن اعلام این خبر با اشاره به اینکه در هر یک از مدارس تحت پوشش این طرح 1000 قلم کالای آموزشی سلامت محور توزیع می شود، عنوان کرد: کالاهای آموزشی در قالب لوح فشرده، بروشور، کتابچه و ... با موضوع سلامت در اختیار مدارس قرار می گیرد تا بین دانش آموزان توزیع شود.
وی با تاکید بر برگزاری برنامه‌های جانبی در طول اجرای طرح گفت: اجرای نمایش‌های میدانی با موضوع سلامت در مدارس منتخب از جمله برنامه‌هایی است که در راستای جلب توجه دانش آموزان به موضوع سلامت جسمی انجام می شود.
بر اساس گزارش سایت شهرداری، مدیر کل اداره سلامت شهرداری تهران همچنین به بازدید دانش آموزان از مراکز فرآموز اشاره و بیان کرد: در این خصوص هماهنگی هایی صورت گرفت تا دانش آموزان تمامی مدارس تحت پوشش اداره سلامت در این مراکز حضور پیدا کنند و از نزدیک با فعالیت های آنها آشنا شوند.

 منبع: ایسنا