اخبار
چهارشنبه، 25 شهریور 1394
۱۸ مهر آخرین فرصت برای رسیدگی به اشتباهات در انتخاب رشته کنکوری‌ها

۱۸ مهر آخرین فرصت برای رسیدگی به اشتباهات در انتخاب رشته کنکوری‌ها

 

 
مشاور عالی سازمان سنجش گفت:‌کارنامه داوطلبان آزمون سراسری سال ۹۴ روی سایت سازمان سنجش قرار دارد و داوطلبانی که در انتخاب رشته دچار اشتباه شده‌اند تا ۱۸ مهر برای ارائه درخواست خود به صورت اینترنتی فرصت دارند.
 

حسین توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت:‌کارنامه تمام پذیرفته شدگان آزمون سراسری سال 1394 و آن دسته از داوطلبانی که فرم انتخاب رشته اینترنتی را تکمیل کرده ولی پذیرفته نشده‌اند،‌ از ساعت 23 دیشب بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفت.
وی افزود: با توجه به کنترل‌های متعدد از صحت نتایج اطمینان به دست آمده است. داوطلبان چنانچه بعد از دریافت کارنامه مذکور سوال داشته یا در انتخاب رشته مرتکب اشتباه شده‌اند تا روز 18 مهر 94 فرصت دارند از طریق سیستم پاسخگویی پایگاه اینترنتی سازمان سنجش اقدام کنند و پس از این تاریخ درخواست‌ها بررسی نخواهد شد.
مشاور عالی سازمان سنجش گفت:‌ به موارد واصله به غیر از روش اینترنتی ترتیب اثر داده نخواهد شد و از داوطلبان تقاضا می‌شود از ارسال نامه پستی و مراجعه حضوری اکیداً خودداری کنند. درخواست‌های مربوط به اشتباه در انتخاب رشته برای پذیرش در نیمسال دوم دانشگاه‌ها بررسی خواهد شد.

 منبع: تسنیم