اخبار
چهارشنبه، 01 مهر 1394
با سپردن دانش‌آموزان به مدرسه، والدین رسالت خود را فراموش نکنند

با سپردن دانش‌آموزان به مدرسه، والدین رسالت خود را فراموش نکنند

 

 
سرپرست گروه اعزامی پروژه مهر به استان کردستان گفت: در سالهای اخیر تلاش‌های زیادی برای ارتقای کیفیت آموزش صورت گرفته که موثر واقع شده و این تلاش‌ها باید تداوم داشته باشد.
 
به گزارش خبرنگار «آموزش و پرورش» خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه کردستان، حسن رحیمی، امروز(31 شهریورماه) در مراسم نمادین جشن شکوفه‌ها در کردستان اظهار کرد: چنان که وزیر آموزش و پرورش نیز تاکید کرده‌اند، ارتقای کیفیت، اصلی‌ترین استراتژی امروز آموزش و پرورش است.
نماینده وزیر آموزش و پرورش عنوان کرد: افزایش کیفیت در مدارس در تربیت دانش‌آموزان و فراگیری بهتر آنها موثر است.
وی تصریح کرد: برای تربیت یک انسان کامل در جامعه باید مربیان و والدین همه تلاش خود را به کار گیرند و در این راستا با هماهنگی و همسویی همت کنند.
رحیمی ذکر کرد: با سپردن دانش‌آموزان به مدرسه، والدین نیز نباید رسالت خود را فراموش کنند بلکه رسالت آنها سنگین تر شده و باید همسو با معلمان برای تربیت فرزندان خود و آموزش آن‌ها به بهترین نحو تلاش کنند.
در ادامه این جلسه محمد سلیمانی، مدیرکل بنیاد شهید کردستان نیز مدرسه را مکانی مقدس برای آموزش و تربیت کودکان دانست و افزود: تقارن جشن شکوفه‌ها با هفته دفاع مقدس فرصتی است که باید از آن برای آموزش دانش‌آموزان و آشنایی بیشتر آنها با رشادتها و ایثارگری شهدا بهره گرفته شود.
سلیمانی یادآور شد: جایگاه علم و دانش در مکتب حیات بخش اسلام بر خون شهید برتری دارد و این نشان دهنده اهمیت این رسالت و توجه ویژه به آن است.
در ادامه مدیرکل بنیاد شهید کردستان پیام صادر شده از سوی نماینده ولی فقیه و رئیس بنیاد شهید کشور را قرائت کرد.

منبع: ایسنا