اخبار
شنبه، 16 آبان 1394
20 درصد کلاس‌های درس در کشور به همت خیران ساخته شده است

20 درصد کلاس‌های درس در کشور به همت خیران ساخته شده است

معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان نوسازی و تجهیز و توسعه مدارس کشور، گفت: هم اکنون بیش از 20 درصد مدارس و کلاس‌های درس موجود در کشور توسط خیران ساخته شده است.

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) در آران و بیدگل، مرتضی رئیسی در آیین افتتاحیه پنج طرح عمرانی آموزش و پرورش در شهرستان آران و بیدگل، اظهارکرد: اگر این حجم همکاری توسط خیران کشور نبود مشکلات کمبود فضای آموزشی در کشور چندین برابر وضع موجود بود.
وی افزود: آموزش و پرورش به دلیل وجود انسان هایی که با گذشت از جان و مال خود شادمانی را برای فرزندان و آینده سازان کشور به ارمغان می آورند به خود می بالد، چرا که عمل صالح خیران مدرسه ساز را در هیچ جای کره خاکی نمی توان مشاهده کرد.
معاون وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه پیش برد اهداف توسعه فضای های آموزشی بدون کمک و همکاری خیران کشور میسر نیست، تصریح کرد: تعلیم و تربیت بدون حضور خیران امکان پذیر نیست، زیرا آن ها جزیی جدا نشدنی از تعلیم و تربیت کشور ما شده اند.
در ادامه این مراسم فرماندار آران و بیدگل، گفت: شهرستان آران وبیدگل همواره به خاطر وجود استعدادهای ناب تحصیلی به خود بالیده است.
ابوالفضل معینی نژاد، اظهارکرد: برای شکوفا شدن پتانسیل ها و استعدادهای ناب دانش آموان و جوانان آران و بیدگل همواره خیران شهرستان پیش قدم بوده اند.
وی با اشاره به نامناسب بودن وضع فضای آموزشی و کمبود شدید آن در برخی از مناطق شهرستان خواستار توجه ویژه مسئولان امر در این زمینه شد.
به گزارش ایسنا؛ در پایان این مراسم از تعدادی خیر مدرسه ساز آران و بیدگلی با اهداء لوح تقدیر، تجلیل شد.

منبع: ایسنا