اخبار
شنبه، 16 آبان 1394
انتشار کارنامه شرکت کنندگان در آزمون استخدامی آموزش‌وپرورش

انتشار کارنامه شرکت کنندگان در آزمون استخدامی آموزش‌وپرورش

مشاور عالی سازمان سنجش از انتشار کارنامه داوطلبان شرکت کننده در آزمون استخدامی آموزش و پرورش امروز بر روی سایت این سازمان خبر داد.

 

حسین توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: کارنامه نتیجه اولیه آزمون استخدام پیمانی مشاغل آموزشی وزارت آموزش و پرورش در سال 94 برای تمام داوطلبان شرکت کننده یا به عبارتی دیگر حاضرین جلسه آزمون، امروز شنبه 16 آبان بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد.
وی افزود: براساس ضوابط، شرایط و حدنصاب تعیین شده توسط سازمان مدیریت و برنامه ریزی و وزارت آموزش و پرورش، داوطلبانی که حدنصاب نمره علمی تعیین شده را کسب کرده باشند و در ردیف معرفی شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدامی آموش و پرورش قرار گرفته باشند، ضرورت دارد به منظور شرکت در مراحل مصاحبه و سایر مراحل گزینش برابر برنامه زمانی مربوط که اعلام خواهد شد، اقدام کنند.
مشاور عالی سازمان سنجش گفت:‌ تاریخ برگزاری مصاحبه از طریق سایت وزارت آموزش و پرورش به اطلاع داوطلبان می‌رسد.
توکلی بیان کرد:‌ برای شرکت در این آزمون 178 هزار و 53 نفر ثبت‌نام کردند که 100 هزار و 124 نفر زن و 77 هزار و 929 نفر مرد هستند. این آزمون در صبح جمعه 27 شهریور در 62 شهرستان مختلف کشور برگزار شد و از تعداد 178 هزار و 53 داوطلب ثبت‌نام کننده 147 هزار و 618 نفر در جلسه حاضر و 30 هزار و 4325 نفر غائب بودند.

منبع: تسنیم