اخبار
چهارشنبه، 20 آبان 1394
پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی از 23 آبان برای مصاحبه تخصصی فراخوانده می‌شوند

پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی از 23 آبان برای مصاحبه تخصصی فراخوانده می‌شوند

مدیرکل امور اداری وزارت آموزش‌وپرورش با اشاره به روند گزینش افراد پذیرفته شده در آزمون استخدامی گفت:‌ این افراد باید از روز شنبه 23 آبان ماه برای تحویل مدارک و مصاحبه تخصصی به آدرس‌های اعلام شده مراجعه کنند.

 

سیدحسن حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم درخصوص فرایند مصاحبه و گزینش پذیرفته‌شدگان در آزمون استخدامی وزارت آموزش‌ و پرورش اظهار داشت:‌ آموزش‌وپرورش اطلاعیه‌ای را بر روی سایت سازمان سنجش منتشر کرده است که در آن اعلام کرده‌ایم پذیرفته‌شدگان در آزمون استخدامی از تاریخ 20 آبان به سایت آموزش و پرورش مراجعه کنند.
وی افزود:‌ در اطلاعیه‌ای که 20 آبان بر روی سایت وزارتخانه منتشر می‌شود، مکان و زمان مراجعه داوطلبان برای تحویل مدارک در هر استان مشخص خواهد شد.
مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش گفت:‌ داوطلبان براساس جزییات اطلاعیه منتشر شده در سایت آموزش و پرورش باید از روز شنبه 23 آبان ماه نسبت به تحویل مدارک و مصاحبه تخصصی اقدام کنند. هر استان براساس سهمیه اختصاصی خود طی همکاری با پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان برای بررسی مدارک و مصاحبه اختصاصی عمل می‌کند.
حسینی ادامه داد:‌ سازمان سنجش اسامی پذیرفته‌شدگان تا سه برابر ظرفیت را اعلام کرده است که این افراد باید مدارک خود را برای تأیید تحویل دهند و پس از بررسی مدارک و اطمینان از صحت آن افراد برای مصاحبه استخدامی معرفی می‌شوند و اگر مدارک آنها تأیید نشد، نفر بعدی جایگزین می‌شود.
وی بیان کرد:‌ نمرات کسب شده افراد در مصاحبه استخدامی به صورت محرمانه از استان‌ها به وزارت آموزش‌وپرورش اعلام می‌شود و این نتایج را به سازمان سنجش ارائه می‌کنیم. طبق ضوابط و مقررات آزمون استخدامی، آزمون کتبی 70 درصد و مصاحبه تخصصی نیز 30 درصد امتیاز را به خود اختصاص می‌دهد.
مدیرکل امور اداری و تشکیلات وزارت آموزش و پرورش گفت:‌1300 نفری که جزو سهمیه شهدا و ایثارگران هستند در مرحله بررسی مدارک و مصاحبه اختصاصی حضور می‌یابند و اگر مدارک آنها تأیید نشود یا در مصاحبه نمره لازم را کسب نکنند از سوی بنیاد شهید اسامی نفرات دیگری اعلام می‌شود.

منبع: تسنیم