اخبار
دوشنبه، 25 آبان 1394
ارایه خدمات به فرهنگیان بازنشسته از طریق دفاتر پیشخوان دولت

ارایه خدمات به فرهنگیان بازنشسته از طریق دفاتر پیشخوان دولت

تهران - ایرنا - معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش از امضای توافق نامه سه جانبه این وزارتخانه، صندوق بازنشستگی کشوری و کانون کشوری دفاتر پیشخوان خدمات دولت به منظور ارایه خدمات به فرهنگیان بازنشسته خبر داد..

 

به گزارش روز یکشنبه گروه فرهنگی ایرنا، سید محمد بطحایی اظهار کرد: در راستای تسهیل خدمات دستگاه های اجرایی و کاهش خدمات سفر، 14 عنوان خدمت دولتی به دفاتر شهری و روستایی پیشخوان دولت واگذار خواهد شد تا به نحو شایسته در اختیار فرهنگیان بازنشسته قرار گیرد.
وی در مورد خدمات واگذار شده توسط وزارت آموزش و پرورش به دفاتر پیشخوان دولت تصریح کرد: استعلام مشترکان صندوق بازنشستگی کشوری، اصلاح اطلاعات هویتی بازنشستگان و موظفان، درخواست قطع حقوق ناشی از فوت، ثبت کاهش عائله مندی، چاپ فیش حقوقی و حکم بازنشستگی، هزینه بیمه عمر، در خواست وام، تقاضای تورهای زیارتی و سیاحتی، تمدید وکالت نامه داخل کشور، ثبت کاهش تعداد وراث، درخواست صدور گواهی دریافت حقوق از صندوق برای ارایه به مراجع ذی صلاح، در خواست کارت شناسایی و منزلت و تاییدیه هزینه عینک و عصا عناوین این خدمات است.
به گزارش روابط عمومی معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش، بطحایی تاریخ واگذاری این خدمات را چهار ماه پس از امضای توافق نامه عنوان کرد و افزود: این خدمات علاوه بر دفاتر پیشخوان دولت از طریق درگاه الکترونیکی به نشانی pishkhsn.ir ارایه می شود.
این توافق نامه 23 آبان به امضای سید محمد بطحایی، محمد رضا ترابی و علی فلاح حقیقی نمایندگان وزارت آموزش و پرورش، سازمان بازنشستگی کشوری و کانون کشوری دفاتر پیشخوان دولت رسید.

منبع: ایرنا