اخبار
چهارشنبه، 18 آذر 1394
65 هزار فرهنگی در دانشگاه فرهنگیان مشغول به تحصیل هستند

65 هزار فرهنگی در دانشگاه فرهنگیان مشغول به تحصیل هستند

بندرعباس - ایرنا - معاون امور دانشجویی دانشگاه فرهنگیان کشور گفت: 65 هزار فرهنگی در بخش های کارشناسی پیوسته و ناپیوسته و کارشناسی ارشد ناپیوسته در 98 واحد پردیس و مراکز آموزش عالی دانشگاه فرهنگیان کشور مشغول به تحصیل هستند.

 

به گزارش ایرنا ، عباس قنبری سه شنبه در جشن روز دانشجو در دانشگاه فرهنگیان هرمزگان افزود: علاوه بر استادان دعوت شده ، 700 نفر عضو رسمی هیئت علمی دانشگاه فرهنگیان نیز در این مراکز آموزشی تدریس می کنند.
وی بیان داشت: دانشجویان فرهنگی باید خود را برای ایجاد تحول در نظام تعلیم و تربیت کشور و ایجاد اندیشه و فرهنگ نوین برای انتقال به نسل آینده مجهز کند.
معاون امور دانشجویی دانشگاه فرهنگیان کشور اظهارکرد: حضور دانشجویان فرهنگی در فضای نقد صحیح ، فضای تکریم استاد و دانشجو ، محیطی به دور از تفرقه و تبعیض گرایی و فعالیت های فرهنگی و پژوهشی و رویش را مهم ترین اهمیت این دانشجویان برشمرد.
وی برگزاری دوره های آموزشی توانمند سازی و تقویت کارورزی و برگزاری آزمون جامع در پایان دوره تحصیلی برای رشد کیفی دانشگاه که موجب بهرمندی بیشتر دانشجویان فرهنگی از خدمات پژوهشی و فرهنگی و هنری را از بارزترین برنامه های دانشگاه فرهنگیان برای ارتقاء سطح دانشگاه فرهنگیان عنوان کرد.
قنبری با اشاره به حقوق دانشجو واهمیت پژوهش مهیا کردن دانشگاه ها به اینترنت پرسرعت و کتابخانه های مجهز و پرمحتوا را مهم ترین حق دانشجویان فرهنگی برای انجام کارهای پژوهشی عنوان کرد.


منبع: ایرنا