اخبار
شنبه، 05 دی 1394
تجهیز 95 درصد مدارس شهرستان‌های استان تهران به سیستم گرمایشی متمرکز

تجهیز 95 درصد مدارس شهرستان‌های استان تهران به سیستم گرمایشی متمرکز

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از مجهز بودن 95 درصد مدارس تابع این اداره کل به سیستم گرمایشی متمرکز خبر داد.

 

علیرضا کمرئی مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، در خصوص آخرین وضعیت توزیع شیر در مدارس تابع این اداره کل، اظهار داشت: با چندین شرکت تولید کننده شیر مذاکرات داشته‌ایم و بر مبنای قیمت مصوب شده و نیز نزدیکی با شهرستان‌های هدف با برخی از شرکت‌ها قرارداد منعقد شده و  طبق برنامه ریزی، 70 نوبت شیر رایگان به دانش‌آموزان اهدا خواهد شد.
وی از مجهز بودن 95 درصد مدارس شهرستان‌‌های استان تهران به سیستم گرمایشی متمرکز خبر داد و افزود: بیشترین مشکل در این زمینه در خصوص مدارس تازه تاسیس شهرستان پرند است که فاقد وسایل گرمایشی هستند که در حال تجهیز و متمرکز کردن وسایل گرمایشی این مدارس نیز هستیم.
کمرئی در بخشی دیگر از سخنان خود موضوع تدریس مدیران و معاونان در کلاس را مورد اشاره قرار داد و گفت: تدریس مدیران و معاونان در کلاس‌ها موضوعی قانونی است و در این راستا امسال به علت نیاز و ضرورتی که به منظور استفاده از تمام ظرفیت‌های نیروی انسانی وجود دارد، بهره‌گیری از خدمات آموزشی مدیران و معاونان در دستور کار قرار گرفته است و اجرا می‌شود.

منبع: فارس