اخبار
دوشنبه، 07 دی 1394
اجرایی‎شدن طرح شهاب در مقاطع چهارم و پنجم ابتدایی

اجرایی‎شدن طرح شهاب در مقاطع چهارم و پنجم ابتدایی

مدیرکل دفتر الگوسازی و تکریم بنیاد ملی نخبگان گفت: طرح شهاب یکی از فعالیت‎های بنیاد نخبگان است که به صورت پایه در مقطع چهارم و پنجم ابتدایی اجرا می‌شود.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محسن شاه‌رضایی ظهر امروز در مراسم اختتامیه نخستین همایش ملی دو سالانه آموزش ابتدایی اظهار داشت: تجلیل و تقدیر از مقام بزرگانی مانند پروفسور شکوهی از اهداف این همایش‌ها است.
وی گفت: بنیاد ملی نخبگان تلاش می‌کند تا استعدادهای برتر کشور شناسایی، پرورش و توانمندسازی شود.
مدیرکل دفتر الگوسازی و تکریم بنیاد ملی نخبگان افزود: طرح شهاب یکی از کارهای بنیاد نخبگان است که به صورت پایه در مقطع چهارم و پنجم ابتدایی اجرا می‌شود.
شاه‌رضایی با بیان اینکه شناسایی و حمایت از استعدادهای برتر در مقاطع پایین از اهداف این طرح است، تصریح کرد: استان خراسان جنوبی یکی از فعالان در این بخش است که طرح شهاب در آن به اجرا در می‌آید.
وی ادامه داد: باید این طرح در کشور فراگیر شود تا استعدادها از دوران دبستان و قبل از آن به خوبی شناسایی شود.
دبیر علمی همایش ملی آموزش ابتدایی نیز در این مراسم، با بیان اینکه بیش از هزار و 700 مقاله به دبیرخانه همایش ارسال شده است، افزود:‌ 60 نفر داوری مقالات را بر عهده داشتند.
محسن آیتی اضافه کرد: تعدادی از مقالات چاپ شده است و بین میهمانان همایش توزیع شده است و مابقی نیز به زودی چاپ می‎شود و به میهمانانی که از سراسر کشور در این همایش حضور دارند ارسال می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: 100 مقاله از هزار و 700 مقاله رسیده به دبیرخانه مورد پذیرش داوران قرار گرفت و مابقی مقالات نوشته شده در چارچوب همایش نبود و مورد پذیرش داوران قرار نگرفت.

منبع: فارس