اخبار
چهارشنبه، 09 دی 1394
احداث ۴۰۰ پروژه آموزشی توسط خیرین مدرسه‌ساز در سال جاری

احداث ۴۰۰ پروژه آموزشی توسط خیرین مدرسه‌ساز در سال جاری

معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش با اشاره به حضور جدی خیرین در عرصه مدرسه‌سازی، گفت: امسال حداقل ۴۰۰ پروژه آموزشی که توسط خیرین احداث شده است، به بهره‌برداری می‌رسد.

 

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، مرتضی رئیسی معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش، امروز در افتتاح آموزشگاه زنده‌یاد مرحومه بدری برهانی در منطقه 8 تهران در سخنانی با تشکر از فرزندان این مرحومه در ساخت مدرسه، اظهار داشت: یک میلیارد تومان توسط خانواده برهانی پرداخت شده است.
وی ادامه داد: افراد با تمکن مالی کم نیستند اما افرادی که از مال خود گذشتند، اندک بودند.
رئیسی با بیان اینکه خوشبختانه خیرین حضور جدی در عرصه مدرسه‌سازی دارند، افزود: امسال حداقل 400 پروژه آموزشی توسط خیرین به بهره‌برداری می‌رسد و  2 میلیون و 400 هزار دانش‌آموز در مدارس خیرساز تحصیل می‌کنند.
معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه نیازمند کمک مردم در این مسیر هستیم و آموزش و پرورش بدون کمک مردم قابل اداره نیست، خاطرنشان کرد: جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور چه شعب تهران و نیز شهرستان‌ها هیچ باری برای دولت نداشته و مردم‌نهاد هستند.
به گزارش فارس، محمدرضا حافظی رئیس جامعه خیرین مدرسه‌ساز کشور از فعالیت 600 هزار خیر مدرسه‌ساز در کشور و یک هزار خیر در سراسر جهان در این مراسم خبر داد.

منبع: فارس