اخبار
پنجشنبه، 13 اسفند 1394
کمبود مربی پرورش و تربیتی در مدارس استان البرز

کمبود مربی پرورش و تربیتی در مدارس استان البرز

مدیرکل اداره آموزش و پرورش استان البرز گفت: مدارس استان البرز با کمبود مربی پرورشی و تربیتی به ویژه در حوزه پسران مواجه است.

 

خسرو ساکی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: مدارس استان البرز با کمبود مربی پرورشی و تربیتی به ویژه در حوزه پسران مواجه است.
وی در ادامه با تاکید بر اینکه برای بیش از ۴۱۴ هزار دانش آموز مدارس استان البرز یک‌هزار و ۱۵۱ مربی و معاون پرورشی و ۵۷۵ مشاور تربیتی مشغول فعالیت هستند، گفت: آمار موجود متناسب با نیاز استان نیست.
مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز تصریح کرد: با وجود ۲ هزار و ۲۷۴ مدرسه دولتی و غیر دولتی استان، تنها ۱۲ مرکز فرهنگی تربیتی، ۲ اردوگاه، ۴ مرکز روانشناختی، ۴ مرکز مشاوره و ۳ مرکز مشاوره و روانشناختی ویژه اولیا و مربیان وجود دارد.
ساکی با اشاره به قول های مساعد از سوی معاون پرورشی و تربیتی وزارت آموزش و پرورش گفت: به زودی این مشکل در سطح مدارس استان البرز برطرف می شود.
وی در پایان به عملکرد قابل قبول مربیان پرورشی البرز هم اشاره کرد و گفت: بر اساس ارزیابی ها ۳۲۰ مربی پرورشی البرز عملکرد خوبی داشته اند و برای آن ها از سوی وزارت آموزش و پرورش تقدیرنامه صادر شده است.

منبع: مهر