اخبار
یکشنبه، 22 فروردین 1395
اختصاص یارانه 120 میلیاردی نمایشگاه كتاب تهران به دانشجویان

اختصاص یارانه 120 میلیاردی نمایشگاه كتاب تهران به دانشجویان

تهران- ایرنا- مشاور توسعه و منابع معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از اختصاص یارانه 120 میلیارد ریا\لی به عنوان بن كتاب به دانشجویان و طلاب كشور در بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی كتاب تهران خبر داد.

 

به گزارش روز شنبه گروه فرهنگی ایرنا از ستاد خبری بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی كتاب تهران، نیكنام حسین پور با بیان اینكه بن دانشجویی در نمایشگاه كتاب تهران به دانشجویان سراسر كشور توزیع می شود، گفت: ثبت نام دانشجویان و طلاب برای دریافت یارانه خرید كتاب در بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی كتاب تهران از 26 فروردین ماه آغاز می شود.
وی افزود: یارانه اختصاص یافته به دانشجویان در بیست و نهمین نمایشگاه كتاب تهران با توجه به تعداد دانشجویان هر استان به شكل عادلانه ای تقسیم می شود تا شهرستان های محروم كه به نمایشگاه كتاب حداقل دسترسی را دارند نیز بتوانند از سهمیه دانشجویی در نمایشگاه كتاب بهره برند.
مشاور توسعه و منابع معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: ثبت نام از تاریخ 26 فروردین ماه و از طریق مراجعه به سایت www.bon.tibf.ir آغاز می شود.
به گفته وی، تعداد ثبت كنندگان با هماهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری مشخص می شود و بعد از مراحل ثبت نام كارت های سهمیه دانشجویی با كمك بانك شهر به عنوان بانك عامل به دانشجویان توزیع می شود.
حسین پور خاطر نشان كرد: از همه دانشگاه ها و مراكز علمی تقاضا می شود، به منظور قرار گرفتن نام دانشجویان خود در پایگاه ثبت نام نمایشگاه تا تاریخ 26 فروردین ماه نسبت به ارسال مستندات دانشجویان اقدام كنند.
بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی كتاب تهران از 15 تا 25 اردیبهشت در مجموعه نمایشگاهی شهرآفتاب برگزار می شود. مجموعه شهر آفتاب در اتوبان خلیج فارس، روبه روی حرم مطهر امام خمینی (ره) قرار دارد.



منبع: ایرنا