اخبار
یکشنبه، 29 فروردین 1395
دانش آموزان دختر، آموزش حقوق و تكاليف مي بينند

دانش آموزان دختر، آموزش حقوق و تكاليف مي بينند


تهران - ايرنا - مديركل دفتر امور زنان و خانواده وزارت آموزش و پرورش گفت: طرح آموزش حقوق و تكاليف براي دانش آموزان دختر دوره متوسطه دوم اجرا مي شود.

 

به گزارش روز شنبه گروه فرهنگي ايرنا ، مهناز احمدي با بيان اينكه اين طرح پس از دانش آموزان دختر شامل پسران ، والدين و مربيان مدارس نيز مي شود ، اظهار كرد: طبق تفاهم نامه وزير آموزش و پرورش و معاونت رئيس جمهور در امور زنان و خانواده، امسال اولين سال اجراي اين طرح است.
وي با بيان اينكه اين طرح به صورت پايلوت در 15استان و سپس دركل كشور به اجرا گذاشته مي شود ، گفت: اكنون جامعه مخاطب كوچك براي آموزش در نظر گرفته شده و دانش آموزان دوره متوسطه دوم آموزش مي بينند و بايد نسبت به حقوق خود آشنا شوند.
احمدي با اشاره به اينكه دفتر زنان آموزش و پرورش مجري آموزش دختران است ، گفت: آموزش پسران برعهده معاونت پرورشي است كه فعلا براي آن برنامه ريزي نشده است.
مديركل دفتر امور زنان و خانواده وزارت آموزش و پرورش افزود: اين ضرورت احساس شد كه با توجه به مشكلات جامعه بايد به نسل جوان اطلاعات و آگاهي در خصوص حقوق و تكاليف آموزش داد.
به گزارش روابط عمومي وزارت آموزش و پرورش ، احمدي بيان كرد: اين طرح در جهت تحكيم بنيان خانواده است و بايد از لايه هاي پايين آموزش آن آغاز شود.


منبع: ایرنا