اخبار
یکشنبه، 29 فروردین 1395
تعرفه مرسولات پستی در نمایشگاه کتاب تهران ثابت ماند

تعرفه مرسولات پستی در نمایشگاه کتاب تهران ثابت ماند


تعرفه ارسال مرسولات پستی از محل نمایشگاه کتاب تهران به نقاط مختلف کشور، امسال نیز به مانند سال گذشته کیلویی ۱۰۰۰ تومان برای شهرستان‌ها و ۸۰۰ تومان برای تهران محاسبه می‌شود.

 

به گزارش خبرنگار مهر، یکی از امکانات رفاهی که در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به بازدیدکنندگان نمایشگاه و خریداران کتاب ارائه می‌شود، خدمات پستی برای ارسال مرسولات کتاب از محل برگزاری نمایشگاه به نقاط مختلف کشور است.
با توجه به خریدهای معمولاً عمده‌ای که بازدیدکنندگان از نمایشگاه کتاب و علی‌الخصوص بخش ناشران دانشگاهی آن انجام می‌دهند، با هماهنگی‌های صورت گرفته از سوی ستاد اجرایی نمایشگاه کتاب با پست منطقه ۱۸ تهران، امسال ۳ باجه پست در نقاط مختلف نمایشگاه مستقر خواهد شد و خدمات لازم را به مراجعان ارائه می‌دهد.
همچنین در پی جلسات متعدد مسئولان ستاد نمایشگاه کتاب با شرکت پست، تعرفه ارسال مرسولات پستی مربوط به این نمایشگاه برای این دوره هم همانند دوره بیست و هشتم خواهد بود و افزایشی نیافته است.
بر این اساس و علیرغم افزایش تعرفه ارسال مرسولات پستی در سال جاری، ارسال پستی هر بسته کتاب از محل شهر آفتاب به نقاط مختلف، همانند سال گذشته محاسبه خواهد شد؛ یعنی نرخ یادشده برای شهرستان‌ها کیلویی ۱۰۰۰ تومان و در سطح شهر تهران ۸۰۰ تومان تعیین شده است.
همچنین شهروندان تهرانی می‌توانند بسته‌های خریداری شده را همان روز درب منزل تحویل بگیرند. همچنین به مانند سنوات گذشته، ناشران، مسئولان دانشگاه‌ها، مسئولان حوزه‌های علمیه و کتابخانه‌ها می‌توانند با حداقل قیمت، ظرف چند روز کتاب‌های خریداری شده در نمایشگاه را تحویل بگیرند.


منبع: مهر