اخبار
دوشنبه، 30 فروردین 1395
کتب دانش‌آموزان پایه‌های اول تا نهم و پیش‌دانشگاهی چاپ شد

کتب دانش‌آموزان پایه‌های اول تا نهم و پیش‌دانشگاهی چاپ شد


معاون پژوهشی وزیر آموزش و پرورش گفت: کتاب تمام پایه‌های تحصیلی اول تا نهم به همراه کتب پیش دانشگاهی به چاپ رسیده است و مشکلی برای توزیع این کتاب‌های درسی نداریم.

 

حجت‌الاسلام والمسلمین محی‌الدین بهرام محمدیان معاون پژوهشی وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس اظهار داشت: امیدوارم سال تحصیلی آینده مانند سال‌های دیگر دانش‌آموزان در اول مهر با کتاب درسی، تحصیل را آغاز کنند.
وی افزود: کتاب تمام پایه‌های تحصیلی اول تا نهم به همراه کتب پیش دانشگاهی به چاپ رسیده است و مشکلی برای توزیع این کتاب‌های درسی نداریم.
حجت الاسلام والمسلمین محمدیان ادامه داد: در سال تحصیلی آینده با توجه به استقرار سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، پایه یازدهم خالی خواهد بود.
رئیس سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی با بیان اینکه تولید محتوای پایه دهم انجام شده است و پیش‌نویس آنها در حال اتمام است و منتظر اعتبار بخشی و نظرخواهی از معلمان استان‌ها هستیم، تصریح کرد: از آخر خردادماه، چاپ سپاری کتب آغاز می‌شود و 15 شهریور ماه به اتمام می‌رسد تا اول مهر کتاب‌ها در استان‌ها توزیع شود.


منبع: فارس