اخبار
یکشنبه، 05 اردیبهشت 1395
واحد گردشگری به برنامه درسی دانش آموزان اضافه می شود

واحد گردشگری به برنامه درسی دانش آموزان اضافه می شود


فرماندار چالوس گفت: با توجه به گردشگر پذیر بودن شهرستان، لازم است یک واحد درسی با عنوان گردشگری در برنامه درسی دانش‌آموزان گنجانده شود.

 

محمدناصر زندی در گفت و گو با خبرنگار آموزش و پرورش پانا اظهار کرد: همه خانواده به‌نوعی با معلمان سروکار دارند. معلمی تنها یک شغل و منحصر به یک قشر خاص نیست، بلکه همه‌کسانی که بتوانند کاری را به دیگران آموزش دهند، معلم هستند.
محمدناصر زندی ادامه داد: در فرهنگ دینی و ملی ما، هر کس کلمه‌ای را به ما بیاموزد، شایسته تقدیر است، حال‌آنکه معلمان همه عمر خود را صرف تعلیم و تربیت می‌کنند.
وی با تأکید بر اینکه بزرگ‌ترین وزارتخانه، آموزش‌وپرورش است، تصریح کرد: به علت همین گستردگی در بسیاری از موارد ازلحاظ مالی تقدیری درخور شأن معلمان از آن‌ها به عمل نمی‌آید.
فرماندار چالوس حق معلمان را بیشتر از این‌ها دانست و یادآور شد: فرهنگ تقدیر از اساتید باید بیشتر از این‌ها در جامعه نهادینه شود و همه باید تمام تلاش خود را برای رفیع‌تر کردن جایگاه معلم در جامعه به کاربندیم.
سلیمان عبدالهی لاشکی مدیر آموزش‌ و پرورش چالوس نیز در همین رابطه اظهار کرد: در سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش، آنچه به‌عنوان عامل تحول جامعه و تغییر تفکر به شمار آمده است، معلمان هستند.
مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان چالوس ادامه داد: رتبه آموزش‌وپرورش چالوس در استان در سال‌های گذشته دوازدهم بود که در سال ۹۴ به رتبه هفتم تقلیل یافت.
وی با اشاره به پروژه‌های در دست احداث این اداره تأکید کرد: تعدادی از پروژه‌ها آماده بهره‌برداری است، اما تا تجهیز کامل آن آن‌ها را افتتاح نمی‌کنیم.



منبع: پانا