اخبار
ﺳﻪشنبه، 14 اردیبهشت 1395
نخستین نمایشگاه لباس مدارس برگزار می‌شود

نخستین نمایشگاه لباس مدارس برگزار می‌شود


برگزاری نخستین نمایشگاه لباس مدارس در جلسه شورای سیاستگذاری لباس مدارس تصویب شد.

 

به گزارش ایسنا، نخستین جلسه شورای سیاستگذاری برگزاری نمایشگاه لباس مدارس با حضور نمایندگان وزارت آموزش و پرورش و کارگروه ساماندهی مد و لباس، مدیران موسسه مجری و دبیر کارگروه ساماندهی مد و لباس کشور در محل معاونت امور هنری وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی برگزار شد.
این نمایشگاه با هدف معرفی طرح‌های مبتنی بر ضوابط آیین اجرایی مد و لباس و سند تحول وزارت آموزش و پرورش مبتنی بر جنسیت، مقاطع تحصیلی، تنوع و بهره‌مندی از رنگ‌های مناسب، اصول روانشناختی و سایر فاکتورهای مربوط، توانمندی طراحان و تولیدکنندگان، آشنایی دست‌اندرکاران، شناخت نقاط قوت و ضعف و امکان دسترسی جدید به طرح‌های مناسب اسلامی و ایرانی در این حوزه برگزار خواهد شد.
به استناد بند 4 بخش «ب» ماده 7 آیین‌نامه اجرایی مقرر شد مقررات و آیین‌نامه‌های مورد نظر وزارت آموزش و پرورش در فراخوان این نمایشگاه رعایت شود و این وزارتخانه اقدامات لازم را برای اطلاع‌رسانی و تبلیغات و آگاهی‌رسانی بین مخاطبان اعم از مدیران، معلمان، کارشناسان، دانش‌آموزان موسسات و همکاران تولیدکننده و در قالب بخشنامه به مدارس و ادارات آموزش و پرورش و سایر روش‌ها به اجرا درآورد.
برگزاری کارگاه‌های آموزشی و نشست‌های تخصصی، نمایش سایر اقلام مانند کیف و کفش و لباس ورزشی و عرضه پارچه در نمایشگاه با تنوع رنگ از بخش‌های مختلف پیش‌بینی‌شده این نمایشگاه است. زمان و مکان این نمایشگاه نیز در آینده اعلام می‌شود.



منبع: ایسنا