اخبار
پنجشنبه، 23 اردیبهشت 1395
ناشران خسارت دیده از باران در شهر آفتاب از بیمه استفاده کنند

ناشران خسارت دیده از باران در شهر آفتاب از بیمه استفاده کنند


تهران- ایرنا- مدیر کمیته رفاهی و اجرایی نمایشگاه کتاب تهران گفت: ناشرانی که بر اثر بارش باران در شهرآفتاب کتاب‌ها‌ی ‌شان خسارت دیده می‌توانند به این کمیته مراجعه و از بیمه استفاده کنند.

 

عصر امروز (چهارشنبه) در حالی که هشتمین روز این رویداد سپری می شد، باد و باران شدید، فضای نمایشگاه در شهر آفتاب را تحت تاثیر قرار داده و کتاب های برخی غرفه های مستقر در چادرها خیس شد.
حسین صفری عصر چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایرنا مستقر در بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران افزود: در حال حاضر سقف هیچ‌کدام از سالن‌های فضای باز بر اثر باران دچار آسیب نشده است؛ اما به دلیل حجم زیاد بارش، برخی از غرفه‌ها از کف آسیب دیده و دچار خساراتی شده‌اند.
وی ادامه داد: تمام خسارات توسط بیمه که نماینده آن در نمایشگاه مستقر است، جبران می‌شود و این دسته از غرفه‌داران برای رسیدگی به مشکل پیش‌ آمده باید به کمیته اجرایی و رفاهی نمایشگاه مراجعه کنند.
مدیر کمیته رفاهی و اجرایی نمایشگاه کتاب تهران اظهار کرد: البته گفته من در رابطه با چکه نکردن سالن ‌ها مربوط به سازه‌های مستقر در فضای باز است؛ اما فرود آمدن آب باران از سقف سالن‌ های سه‌ قلو (ناشران عمومی) را قبول داریم و خسارت‌ها توسط بیمه جبران خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: آب‌گرفتگی‌ها مربوط به بخش ناشران دانشگاهی و آموزشی بوده است.
بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از 15 اردیبهشت ماه در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب آغاز به کار کرده و تا 25 اردیبهشت ادامه دارد.



منبع: ایرنا