اخبار
شنبه، 25 اردیبهشت 1395
برگزاری اختتامیه نمایشگاه کتاب با حضور رییس مجلس

برگزاری اختتامیه نمایشگاه کتاب با حضور رییس مجلس


تهران-ایرنا- آیین اختتامیه بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران عصر فردا 25 اردیبهشت با حضور علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی و علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود.

 

به گزارش عصر جمعه خبرنگار فرهنگی ایرنا مستقر در بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، در این آیین سیدعباس صالحی معاون امور فرهنگی وزیر ارشاد و رئیس نمایشگاه کتاب امسال و همچنین مدیران بخش های مخلف این نمایشگاه و نیز ناشران و غرفه داران در شهر آفتاب برگزار می شود.
بنا بر اعلام قائم مقام نمایشگاه کتاب مراسم پایانی نمایشگاه ساعت 15 فردا در محل سالن تشریفات شهر آفتاب برگزار خواهد شد و در آن 12 غرفه برتر نمایشگاه بیست و نهم که انتخاب آنها قطعی شده، معرفی و از آنها تقدیر به عمل می آید.
امیر مسعود شهرام نیا خاطرنشان کرد: فعالیت نمایشگاه کتاب همزمان با برپایی آیین اختتامیه، ادامه دارد و تا ساعت 20 آماده استقبال از بازدیدکنندگان خواهد بود.
بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران 14 اردیبهشت ماه 95 با حضور دکتر حسن روحانی رییس جمهوری و علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب رسما گشایش یافت و به مدت 10 روز با شعار فردا برای خواندن دیر است میزبان علاقه مندان و دوستداران کتاب و کتابخوانی بود.


منبع: ایرنا