اخبار
جمعه، 24 اردیبهشت 1395
کارنامه نشر فرصتی برای آشنایی مخاطب‌ها با دست‌آورد‌های یک سال نشر کشور

کارنامه نشر فرصتی برای آشنایی مخاطب‌ها با دست‌آورد‌های یک سال نشر کشور


سید عباس صالحی معاون رئیس بیست و نهمین نمایشگاه کتاب از سالن کارنامه نشر بازدید کرد.

 

به گزارش ستاد خبری بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران،  معاون فرهنگی وزارت فرهنگ طی بازدید از کارنامه نشر94 در نمایشگاه کتاب تهران گفت: کارنامه نشر اگر بنا باشد سال‌های بعد ادامه یابد، باید به‌گونه‌ای طراحی شود که مخاطب‌ها  پیش از ورود به نمایشگاه کتاب با این قسمت آشنا شوند و تازه‌های نشر را ببینند و سپس بتوانند  هدفمند به غرفه‌ها مراجعه کنند.
 سیدعباس صالحی که در نهمین روز نمایشگاه کتاب از این سالن دیدار می‌کرد ادامه داد: امسال نسبت به سال‌های گذشته روند مثبتی داشته و هرچند استقبال خوبی از این غرفه شد، اما گمان ما بر این بود که استقبال بیشتر از این باشد.
صالحی ضمن تأکید بر اینکه نیاز است کاربری‌های کارنامه نشر بیش‌تر تحقق یابد گفت: کارنامه نشر با هدف فرصت‌سازی برای بازدیدکنندگان از نمایشگاه کتاب اجرا می‌شود و باید آن را به‌گونه‌ای طراحی کرد که امکاناتش تحقق یابد.
مسئول غرفه کارنامه نشر 94 نیز در این دیدار با تقسیم‌بندی مخاطب‌های کارنامه نشر به سه دسته گفت: کارنامه نشر با هدف خدمت به سه گونه مخاطب شکل گرفته است، مخاطب کتاب، ناشران و پژوهشگران. ما به همه‌ی این‌ گروه‌ها خدمات ارائه می‌دهیم.
بیست و نهمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «فردا برای برای خواندن دیر است...» از ۱۵ تا ۲۵ اردیبهشت در مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب در حال برگزاری است. مجموعه شهر آفتاب در اتوبان خلیج فارس، روبه روی حرم مطهر امام خمینی (ره) قرار دارد.


منبع: سایت نمایشگاه کتاب