اخبار
دوشنبه، 17 خرداد 1395
رضایت 70 درصدی بازدیدکنندگان از جابجایی محل نمایشگاه کتاب تهران

رضایت 70 درصدی بازدیدکنندگان از جابجایی محل نمایشگاه کتاب تهران


تهران-ایرنا- موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران اعلام کرد: نتایج به دست آمده تحلیل اجتماعی جمعیت بیست و نهمین نمایشگاه کتاب تهران، از رضایت 70 درصدی بازدیدکنندگان نسبت به جابجایی محل این نمایشگاه از مصلی به شهر آفتاب خبر می دهد.

 

به گزارش روز یکشنبه گروه فرهنگی ایرنا از روابط عمومی موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران، مطابق با تحلیل جمعیت شناسی و توصیف ویژگی های جمعیت نمایشگاه کتاب تهران که از روش تحقیق کمی و تکنیک پرسش نامه به دست آمده، 70 درصد بازدیدکنندگان، کیفیت و فضای فیزیکی نمایشگاه در محل شهرآفتاب را درمقایسه با مصلی بهتر و بسیار بهتر ارزیابی کرده اند و از جابجایی محل نمایشگاه کتاب تهران رضایت داشته اند.
بر اساس نظرسنجی صورت گرفته، بیشترین افراد بازدیدکننده از نمایشگاه در دامنه سنی 18 تا 29 سال قرار داشته و کمترین فراوانی نیز متعلق به گروه سنی بالای 55 سال بوده است.
مقایسه آمار جمعیت شناختی با دوره مشابه سال گذشته نشان می دهد که الگوی ساختار جمعیتی از نظر متغیر سنی همانند سال گذشته جوان بوده و این افراد مخاطبان اصلی نمایشگاه را تشکیل می دهند.
بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از 15 تا 25 اردیبهشت ماه در محل جدید شهر آفتاب برگزار شد و مورد استقبال بازدید کنندگان قرار گرفت.



منبع: ایرنا