اخبار
دوشنبه، 24 خرداد 1395
طرح درون مدرسه ای و برون مدرسه ای تابستان امسال برگزار می شود

طرح درون مدرسه ای و برون مدرسه ای تابستان امسال برگزار می شود


تهران-ایرنا- معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش از برگزاری طرح کانون‌های ورزشی درون مدرسه ای و برون مدرسه ای برای دانش آموزان در تابستان امسال خبر داد.

 

به گزارش گروه فرهنگی ایرنا، مهرزاد حمیدی روز یکشنبه با بیان اینکه این کانون‌ها از سال پیش کار خود را شروع کردند اما امسال با کیفیت و گستردگی بالاتری فعالیت می‌کنند، درمورد برنامه‌های حوزه تربیت بدنی برای اوقات فراغت دانش آموزان در تابستان، اظهار کرد: با توجه به اینکه 13 میلیون دانش آموز در کشور تحصیل می‌کنند و حدود سه ماه و نیم تعطیلی در انتظار آنهاست، در نتیجه غنی سازی اوقات فراغت از اهمیت بسزایی برخوردار است.
وی بیان کرد: در این راستا آموزش و پرورش در همه ابعاد برنامه های ویژه‌ به خصوص در حوزه معاونت پرورشی، کانون‌های پرورشی و فکری و حوزه تربیت و سلامت سراسر استان‌ها، تابستانی پربار برای دانش آموزان پیش‌بینی کرده است.
حمیدی افزود: در اردوهای تابستانه‌ که سایر معاونت‌های آموزش و پرورش تدارک دیده‌اند، حوزه تربیت بدنی برای ایجاد تنوع در روند فعالیت های اردویی، برنامه ویژه ای تدارک داده است.
به گزارش روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش ، وی با اشاره به اینکه در استان‌های مختلف هفت هزار سهمیه به طرح کانون‌های ورزشی درون مدرسه ای و برون مدرسه ای اختصاص یافته، گفت: استان های برگزار کننده باید از نظر تجهیزات، شرایط آب و هوایی، نیروی متخصص و سایر امکانات آماده باشند.



منبع: ایرنا