اخبار
شنبه، 12 تیر 1395
شرکت ۴ میلیون دانش‌آموز در المپیاد درون مدرسه‌ای امسال

شرکت ۴ میلیون دانش‌آموز در المپیاد درون مدرسه‌ای امسال


مدیر کل تربیت بدنی و فعالیت‌های ورزشی وزارت آموزش و پرورش گفت: در سال تحصیلی جاری فقط در طرح المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای ۴ میلیون دانش‌آموز جذب فعالیت‌های ورزشی در زمان‌های خالی شدند.

 

حسین بابویی مدیر کل تربیت بدنی و فعالیت‌های ورزشی وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس در پاسخ به این پرسش که «چه تعدادی دانش‌آموز در سال تحصیلی جاری در فعالیت‌های ورزشی مدارس شرکت داشتند؟»، اظهار داشت: با توجه آخرین اطلاعات استخراج شده، 4 میلیون دانش‌آموز در طرح المپیاد درون مدرسه‌ای شرکت داشتند.
وی افزود: اگر مسابقات ورزشی و کانون‌های درون مدرسه‌ای و کانون‌های برون مدرسه‌ای را به این عدد اضافه کنیم، رقم بیشتری خواهد شد.
بابویی تأکید کرد: در سال تحصیلی جاری فقط در طرح المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای 4 میلیون دانش‌آموز جذب فعالیت‌های ورزشی در زمان‌های خالی شدند.
مدیر کل تربیت بدنی و فعالیت‌های ورزشی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به افزایش حضور دانش‌آموز در طرح المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای، تصریح کرد: در سال گذشته 3 میلیون دانش‌آموز در این طرح شرکت داشتند و امسال این عدد به 4 میلیون دانش‌آموز رسید.
بابویی گفت: پیش بینی می‌کنیم در سال تحصیلی آینده حدود 5 تا 6 میلیون دانش‌آموز در طرح المپیاد ورزشی درون مدرسه‌ای شرکت داشته باشند.

منبع: فارس