اخبار
یکشنبه، 13 تیر 1395
دانش آموزان می توانند تا پایان مردادماه ثبت نام کنند

دانش آموزان می توانند تا پایان مردادماه ثبت نام کنند


رئیس ستاد پروژه مهر گفت: ثبت نام نوآموزان و دانش آموزان پایه اول ابتدایی از اول خردادماه آغاز شده و سایر دوره های تحصیلی پس از پایان امتحانات تا 31 مردادماه 95 می توانند ثبت نام کنند.

 

علی زرافشان د رگفت و گو با خبرنگار آموزش و پرورش پانا، در پاسخ به این سوال که شرایط ثبت نام در سال تحصیلی 96-95 به چه صورت است؟ اظهار کرد: ثبت نام همه دانش آموزان و نوآموزان مدارس دولتی و غیردولتی و مراكز پیش دبستانی از طریق سامانه ثبت نام الكترونیكی دانش آموزان (سناد) انجام می گیرد.
وی ادامه داد: ثبت نام نوآموزان و دانش آموزان پایه اول ابتدایی از اول خردادماه آغاز شده و سایر دوره های تحصیلی پس از پایان امتحانات تا 31 مردادماه 95 می توانند ثبت نام کنند.
رئیس ستاد پروژه مهر عنوان کرد:با توجه به اینکه امتحانات پایه های میانی تمام شده، کار ثبت نام دوره ابتدایی توسط مدارس صورت می گیرد.
معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش افزود: ثبت نام پایه اول نیز در حال انجام است که پس از انجام طرح دوره سنجش سلامت کار ثبت نام آن ها صورت می گیرد.
زرافشان تصریح کرد: ثبت نام برخی پایه ها مانند پایه های داخلی در داخل مدرسه زودتر انجام شده و ثبت نام پایه های ورودی به دلیل جابه جایی بیشتر از سایر پایه ها طول می کشد.


منبع: پانا