اخبار
یکشنبه، 14 آبان 1396
کمک خیران در ساخت ۵۲۰۰ کلاس درس در ۱۳۲۰ مدرسه

کمک خیران در ساخت ۵۲۰۰ کلاس درس در ۱۳۲۰ مدرسه


رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس، گفت: در چند سال اخیر رشد خوبی از نظر سرانه آموزشی داشته‌ایم که هم اکنون این رقم ۵/۱۷ متر مربع برای هردانش آموز است که باید به ۸/۳۹ متر برای هر دانش آموز برسانیم.

 

به گزارش ایسنا٬ محمدتقی نظرپور در مراسم افتتاح ۲ مدرسه خیرساز آران و بیدگل، اظهارکرد: حضور خیران در طرح های آموزشی خیلی پر رنگ شده است و شاهد آن افزایش ۳۰ درصدی مشارکت و کمک این عزیزان از سال ۹۲ تاکنون بوده است.
وی به آمار خیران در ساخت مدرسه اشاره کرد و گفت: ۵۲۰۰ کلاس درس در ۱۳۲۰ مدرسه به کمک خیران ساخته شده است که این نشان دهنده دید خوب خیران به مسائل فرهنگی و آموزشی کشور است.
رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس و معاون وزیر به آمار بالای مشارکت خیران در طرح های آموزشگاهی آران و بیدگل اشاره کرد و گفت: با اطلاعاتی که بنده دارم مردم به خصوص خیران این شهر در همه عرصه ها مشارکت و حضور فعالی دارند و شما الگوی کم نظیری برای دیگر شهرها هستید.
نظرپور افزود: در راستای پاسداشت تلاش‌های شما قول مساعد می‌دهم تا پایان دهه فجر با تامین اعتبار ۱۰ میلیارد ریالی برای طرح آموزشی به ساخت ۳ مدرسه دیگر کمک کنیم.


منبع:
ایسنا