اخبار
دوشنبه، 25 اردیبهشت 1402
 تاکسی برقی مقیاس‌پذیر در انگلیس

تاکسی برقی مقیاس‌پذیر در انگلیس

یک شرکت خودروسازی بریتانیایی که بیش از یک قرن است که راه‌حل‌های ترابری را ارائه می‌دهد، اکنون از سکوی وسیله نقلیه الکتریکی مقیاس‌پذیر هوشمند خود رونمایی کرده است.

 

 

به گزارش ایسنا و به نقل از سی‌نت، شرکت خودروهای الکتریکی لندن (LEVC) بیش از یک قرن است که تاکسی‌ها را به شهرهای شلوغ بریتانیا تحویل می‌دهد. در حال حاضر، این شرکت در حال معرفی یک سکوی جدید تولید خودروهای برقی جدید به نام معماری فضایی(SOA) است.

استراتژی جدید جاه طلبانه شرکت LEVC ارائه ترابری هوشمند، سبز، ایمن و در دسترس برای همه از طریق طیف جدیدی از وسایل نقلیه الکتریکی تحت چشم‌انداز خود موسوم به «آینده تحرک پایدار برای جهانی بهتر» است.

الکس نان، مدیرعامل LEVC می‌گوید: با تکیه بر میراث بی‌رقیب LEVC در تولید تاکسی‌های سیاه لندن، ما در حال تطبیق کسب ‌و کار خود برای پاسخگویی به تقاضای رو به رشد سریع برای وسایل نقلیه الکتریکی جادار و انعطاف‌پذیر هستیم.

وی افزود: تاریخ غنی ما با منابع سازمان جیلی (Geely) ترکیب شده است تا نام تجاری ما را در مسیری جدید و هیجان انگیز قرار دهد، زیرا LEVC یک معماری سازگار را برای جهانی پایدار و تطبیق‌پذیر راه‌اندازی می‌کند. ما با ترکیب قدرت استراتژی جدید و SOA، تولید صفر کربن را به ارمغان خواهیم آورد.

معماری فضایی (SOA)، انعطاف‌پذیری بی‌سابقه‌ای را ارائه می‌دهد که فضای داخلی را به حداکثر می‌رساند و تنظیمات متعددی برای صندلی‌ها و حمل بار ارائه می‌دهد. این معماری به طرز ماهرانه‌ای برای گنجاندن طیف گسترده‌ای از محصولات جدید بنا شده است که از مدل‌های حمل مسافر گرفته تا وسایل نقلیه تجاری را شامل می‌شود.

باتری‌های پیشرفته

این خودروهای جدید به طیف گسترده‌ای از باتری‌های پیشرفته از ۷۳ کیلووات ساعتی تا ۱۲۰ کیلووات ساعتی مجهز خواهند شد. به این ترتیب SOA قادر خواهد بود نیازهای خاص هر مشتری را برطرف کند. این خودروها همچنین دارای قابلیت شارژ فوق سریع هستند.

نان افزود: SOA فضای داخل خودرو را با ارائه تنظیمات متعدد و امکانات مختلف بهینه می‌کند و یک سسکوی جدید پیشرفته برای خودروهای برقی است که از استراتژی جدید LEVC برای تبدیل شدن به یک ارائه دهنده پیشرو حمل و نقل بدون کربن پشتیبانی می‌کند.

این معماری دیجیتال پیشگامانه جدید، ماموریت جدید ما برای حمل و نقل هوشمند، سبز، ایمن و در دسترس برای همه است و ما را قادر می‌سازد تا به یک تولید کننده تاکسی پیشرفته تبدیل شویم و در LEVC بخش‌های جدید با گستره وسیعی از به‌روزترین وسایل نقلیه الکتریکی تاسیس کنیم.

در نهایت، SOA یک سکوی تولید وسیله نقلیه الکتریکی منبع‌باز است، به این معنی که برای شرکای مختلف در دسترس است تا از آن به عنوان پایه‌ای برای تولید محصولات آینده خود استفاده کنند. شرکت LEVC نیز امیدوار است که هر گونه مشارکت آینده به کاهش هزینه‌های تحقیق و توسعه کمک کند.

منبع: ایسنا