اخبار
چهارشنبه، 26 مهر 1402
فرصت دانش‌آموزان برای ثبت و اصلاح سفارش کتب درسی تا ۷ آبان‌ماه

فرصت دانش‌آموزان برای ثبت و اصلاح سفارش کتب درسی تا ۷ آبان‌ماه

پژوهشگران به تازگی دریافته‌اند که بر خلاف آنچه تاکنون تصور می‌شد، ملانوما دیگر کشنده‌ترین شکل از سرطان پوست نیست و تعداد افرادی که به دلیل سرطان پوست غیر ملانومایی می‌میرند بیشتر از افراد مبتلا به ملانوماست.

به گزارش ایسنا، محمد علوی تبار ادامه داد:  دانش‌آموزانی که تاکنون سفارش کتاب درسی خود را در سامانه ثبت نکرده‌اند، سریعاً جهت ثبت سفارش کتاب درسی خود اقدام کرده و کتاب درسی را از محل تحصیل خود دریافت کنند. 

معاون سازمان پژوهش افزود: سامانه فروش و توزیع کتاب‌های درسی برای ثبت سفارش دانش آموزانی که ثبت سفارش کتاب درسی نکرده و یا رشته تحصیلی و پایه تحصیلی خود را تغییر داده‌اند و نیاز به اصلاح سفارش دارند تا ۷ آبان ماه ۱۴۰۲ فعال است. شایسته است اولیا و دانش آموزان در فرصت زمانی باقی‌مانده نسبت به ثبت یا اصلاح سفارش کتاب درسی خود اقدام کنند.

علوی تبار گفت: با توجه به اینکه ثبت سفارش کتاب درسی و اصلاح سفارش منوط به ثبت نام قطعی دانش آموزان در سیدا است، ضرورت دارد مدیران مدارس، نسبت به ثبت نام قطعی تمامی دانش آموزان در سیدا اقدام و جهت ثبت سفارش فردی یا گروهی دانش آموزان بدون سفارش کتاب، اقدام کنند.


به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، درپایان لازم به ذکر است برای ثبت یا اصلاح سفارش کتاب‌های درسی و یا مشاهده محل دریافت کتاب به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی، به نشانی  (my.gov.ir , my.medu.ir , irtextbook.ir )مراجعه کنید.

منبع: ایسنا