اخبار
دوشنبه، 15 آبان 1402
فهرست‌ «لاک‌پشت پرنده» رونمایی می‌شود

فهرست‌ «لاک‌پشت پرنده» رونمایی می‌شود

مراسم رونمایی از فهرست‌ «لاک‌پشت پرنده» با حضور نویسندگان، مترجمان و تصویرگران کتاب کودک و نوجوان، سه‌شنبه (۱۶ آبان‌ماه) برگزار می‌شود.

 

به گزارش خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، مراسم رونمایی از فهرست «لاک‌پشت پرنده» بهترین کتاب‌های کودک و نوجوان منتشرشده در سال ۱۴۰۰ با حضور نویسندگان، مترجمان و تصویرگران با برنامه‌های ویژه برای کودکان و نوجوانان سه‌شنبه (۱۶ آبان ۱۴۰۲) از ساعت ۱۷ در فروشگاه شهرکتاب مرکزی به نشانی خیابان شریعتی، بالاتر از مطهری، نبش کوچه کلاته، شماره ۷۶۵ برگزار می‌شود.

دست‌اندرکاران لاک‌پشت پرنده اعلام کرده‌اند: «بعد از چند سال که به‌خاطر همه‌گیری کووید-نوزده امکان دورهمی حضوری و برگزاری مراسم رونمایی لاک‌پشت پرنده نبود، این هفته دور هم جمع می‌شویم تا از کتاب‌ها بگوییم و با هم خاطره بسازیم. منتظرتان هستیم؛ با لبخند و دوستی.»

«لاک‌پشت پرنده» فهرست بهترین کتاب‌های کودک و نوجوان و حاصل همکاری مؤسسه شهر کتاب و فصلنامه تخصصی پژوهشنامه ادبیات کودک و نوجوان است که از سال ۱۳۹۰ تاکنون، هر فصل منتشر می‌شود.

این فهرست را گروهی از منتقدان، کارشناسان و نویسندگان کودکان و نوجوانان تهیه می‌کنند تا به بچه‌ها و خانواده‌ها در انتخاب بهترین کتاب‌ها کمک کنند.

منبع: ایبنا