اخبار
دوشنبه، 27 فروردین 1403
آغاز عملیات اجرایی آماده‌سازی نمایشگاه کتاب

آغاز عملیات اجرایی آماده‌سازی نمایشگاه کتاب

مدیر کمیته اجرایی و پشتیبانی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از آغاز عملیات اجرایی آماده‌سازی این نمایشگاه خبر داد.

به گزارش ایسنا، حسین تیموری، مدیر کمیته اجرایی و پشتیبانی نمایشگاه گفت: عملیات اجرایی آماده‌سازی این دوره از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در مصلای امام خمینی (ره) آغاز شده است.


 او افزود: هم‌اکنون بخش‌های مختلف مصلای امام خمینی (ره) به ستاد برگزاری سی‌پنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تحویل داده شده است و تلاش خواهد شد تا فرایند آماده‌سازی بخش‌ها مطابق جدول زمان‌بندی انجام شود و تا شروع در نوزدهم اردیبهشت (۱۴۰۳) آماده بهره‌برداری باشد.


مدیر کمیته اجرایی و پشتیبانی نمایشگاه همچنین با بیان اینکه هماهنگی با سازمان‌ها و نهادهای همکار در برگزاری نمایشگاه کتاب سی‌وپنجم انجام شده است، بیان کرد: برگزاری جلسه‌های مختلف با این سازمان‌ها و نهادها در حال برگزاری است و به تناوب بازدید از محل نمایشگاه و بازدید مکان استقرار دستگاه‌ها نیز انجام خواهد شد.


به گفته تیموری، نقشه اولیه جانمایی بخش‌های مختلف از جمله ناشران داخلی، ناشران خارجی و فعالیت‎های فرهنگی در اختیاران مدیران این کمیته‌ها قرار گرفته است و به زودی عملیات انتقال تجهیزات به مصلی نیز آغاز می‎‌شود تا چیدمان داخلی مصلی برای نمایشگاه شکل بگیرد.


سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

منبع: ایسنا