اخبار
ﺳﻪشنبه، 08 خرداد 1403
ثبت نام بیش از ۲۷ هزار جامانده نوبت دوم کنکور

ثبت نام بیش از ۲۷ هزار جامانده نوبت دوم کنکور

مدیر کل روابط عمومی سازمان سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور از ثبت نام بیش از ۲۷ هزار داوطلب در ثبت‌نام با تاخیر نوبت دوم کنکور خبر داد و گفت: آزمون سراسری صبح و بعدازظهر روز ۲۱ تیرماه و در صبح روز ۲۲ تیرماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

علیرضا کریمیان در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: با توجه به برگزاری انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری در تاریخ هشتم تیرماه، برگزاری آزمون سراسری به دلیل همزمانی با انتخابات ریاست جمهوری به روزهای ۲۱ و ۲۲ تیرماه سال ۱۴۰۳ موکول شد. نوبت دوم آزمون سراسری در صبح و بعدازظهر روز ۲۱ تیر و در صبح روز ۲۲ تیرماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

وی در ادامه تصریح کرد: از همین رو به دنبال درخواست مکرر داوطلبانی که تا تاریخ تعیین شده (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) موفق به ثبت‌نام در این آزمون نشدند، برای آخرین بار و به منظور مساعدت با این دسته از داوطلبان ترتیبی اتخاذ شد که صرفاً در روزهای یکشنبه ۶ خرداد و روز دوشنبه ۷ خرداد ۱۴۰۳ بتوانند نسبت به ثبت‌نام با تأخیر اقدام کنند.

مدیرکل روابط عمومی سازمان ملی سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور تاکید کرد: در مجموع بیش از ۲۷ هزار نفر نسبت به ثبت نام با تاخیر در نوبت دوم آزمون سراسری سال۱۴۰۳ اقدام کردند.

مشاور سرپرست سازمان سنجش و ارزشیابی نظام آموزش کشور گفت: داوطلبانی که مایل بودند از نمره آزمون سراسری ۱۴۰۲ برای انتخاب رشته آزمون سراسری ۱۴۰۳ استفاده کنند، می بایست در یکی از دو نوبت آزمون سراسری ۱۴۰۳ ثبت نام کرده باشند. داوطلبانی که قبلاً در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند، در این مرحله به هیچ عنوان امکان ویرایش اطلاعات برای آنها وجود نداشت.

منبع: ایسنا